Levent kızlarından Rize’de iyi başlangıç

Türkiye 3x3 Basketbol Yıldız Kızlar Grup Birinciliği, Rize’de başladı.

Organizasyonda yer alan Levent Kolej kız takımı, ilk maçından galibiyetle ayrılarak turnuvaya iyi bir başlangıç yaptı.

Levent Kolej ilk maçında Erzurum Sabancı Ortaokulu’nu 10-3 mağlup etti.

A Grubu’nda Rize Ahmet Tahtakılıç, Erzurum Sabancı Ortaokulu ve Trabzon Yol-iş Sendikası ile yer alan Levent Kolej, ikinci maçında yarın Rize Ahmet Tahtakılıç takımı ile karşılaşacak.

OKUL SPORLARI Haberleri

Üniversiteler ödüllerini aldı
YDK Yıldız Kız Satranç Takımı, Türkiye’de dördüncü
Esin Leman Lisesi’nden Türkiye dördüncülüğü başarısı
Levent Kolej’den Türkiye’de tarihi şampiyonluk
Badmintonda birincilik DAÜ’nün