Çanakkale'de yeniler imzaladı

AKSA 1. Lig ekiplerinden Dem's Cons. Çanakkale'de yeni transferler imzayı attı.

AKSA 1. Lig ekiplerinden Dem's Cons. Çanakkale'de yeni transferler imzayı attı.

Daha önceden yeni takımlarıyla anlaşan Haluk Çakar, Berkant İstanbul ve Gündoğan Beyoğlu, dün yeşil beyazlı formayı giyerek yeni takımlarına imza attı.

Federasyonda Dem's Cons.Çanakkale kulübü Başkanı Süleyman Can ve teknik direktör Ahmet Ogan da hazır bulundu. 

Ligde son olarak Yalova'yı 7-1 gibi farklı geçen yeşil beyazlı ekip, devrenin genelinde 24 puan toplayarak, ligin ilk devresini 3'üncü sırada tamamlamıştı. 

FUTBOL Haberleri

Baf Ülkü Yurdu'nda Mali Genel Kurul yapıldı
Küçük Kaymaklı'da Özgü Bayraktar dönemi
BTM 2. Ligi’nde 7. hafta programı
Mormenekşe’de Genel Kurul 30 Haziran’da
Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor