Voleybolcularımız çeyrek finalde

Voleybolcularımız çeyrek finalde

Eskişehir'de düzenlenen Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonası'nda mücadele eden KKTC U15 Erkek Voleybol Takımı, önemli bir başarıya imza attı.

A+A-

Eskişehir'de düzenlenen Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonası'nda mücadele eden KKTC U15 Erkek Voleybol Takımı, önemli bir başarıya imza attı. Çeyrek finale yükselme maçında Tekirdağ Kapaklı Site ile karşılaşan temsilcimiz, rakibini 25-16, 23-25, 25-10 ve 25-19'luk setlerle 3-1 mağlup ederek adını çeyrek finale yazdırdı.

Bu sonuçla Türkiye'nin en iyi sekiz takımı arasına giren KKTC ekibi, yarın saat 13.00'te EsSpor ile Manisa Akhisar arasında oynanacak karşılaşmanın galibiyle yarı finale yükselme mücadelesi verecek.

KKTC Voleybol Federasyonu Başkanı Özkan Eser, elde edilen başarının uzun süredir yapılan çalışmaların bir sonucu olduğunu belirterek, U15 kategorisinde ilk kez çeyrek finale yükseldiklerini ve bunun önemli bir başarı olduğunu söyledi. Eser, hedeflerinin yarın oynanacak karşılaşmada bu başarıyı daha da ileriye taşımak olduğunu ifade etti.

Federasyon yetkililerinden Münür Özbilgen ise ülke voleybolu adına altyapıda büyük bir başarı elde etmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, yarı finale yükselme mücadelesinde de aynı başarıyı tekrarlamayı umut ettiklerini kaydetti.

Antrenör Erdinç Serdahoğulları da Türkiye Şampiyonası'nda son sekiz takım arasına kalmanın kendileri için büyük bir gurur kaynağı olduğunu vurguladı.

Bu haber toplam 74 defa okunmuştur

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.