Batı ekiplerinden Yalova'da iki hafta başında istifa etme kararı alan U21 Antrenörü Suhat Altınışık ile U15 Antrenörü Bilbay Geceyatmaz, görevlerine devam etme kararı aldı. Dün, yöneticilerle yeniden bir araya gelen iki hocanın da, yönetimle anlaşarak, görevine devam edecekleri öğrenildi. Sarı lacivertli yönetimin, iki hocaya da alt yapıya daha çok önem verileceğinin sözünü verdiği de gelen bilgiler arasında.
İlgili Haberler
FUTBOL Haberleri
Cihangir, Yıldızev’i açıkladı
BTM 2. Ligi'nde günün sonuçları
Özekmekçi Gaziveren'de devam edecek
Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"