Yeniboğaziçi'nde görev Özerinç'in

Süper Lig ekiplerinden Yeniboğaziçi'nde Şemsi Oyuncu'dan boşalan teknik direktörlük görevine Abdullah Özerinç getirildi.

Yapılan açıklamada kulübün her kademesinde görev yapan Özerinç'in sezonun kalanında takımın başında olacağı vurgulandı. Açıklama şöyle: 

"Yeniboğaziçi Doğan Spor Kulübü olarak, KKTC Aksa Süper Lig’in son 7 haftasında takımımızın başında teknik direktörlük görevini Abdullah Özerinç üstlenecektir.

Kulübümüzün her kademesinde görev almış, birçok başarımızda önemli katkıları bulunan değerli spor adamı Abdullah Özerinç’e yeni görevinde başarılar diliyor, camiamız adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz."

Fotoğraf: Mahmut Odacı

FUTBOL Haberleri

Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor
Babacar Doğan Türk Birliği'nde
“Sakallı yeniden ailemizin parçası”
"MOK üyeliğimizi gözden geçireceğiz"