Yemen ve yönetimi istifa etti

K-Pet Süper Lig ekiplerinden Çetinkaya Türk Spor Kulübü’nde Olağan Mali Genel Kurul yapıldı.

Kulübün eski lokalinde gerçekleştirilen genel kurulda mali rapor üyelere okunarak aklandı. Çetinkaya’da başkanlık görevini yürüten Süleyman Yemen ve yönetim kurulu gerçekleşen genel kurulda istifalarını açıkladılar. Çetinkaya’da ilerleyen günlerde yapılacak Olağanüstü Genel Kurul’da kulübün önde gelen isimlerinden Dr. Bülent Dizdarlı’nın yeni başkan olarak seçilmesi bekleniyor.

FUTBOL Haberleri

KTFF’de olağan Genel Kurul yarın
Yenicami'de Emre Perçinci dönemi
Karşıyaka'da Olağan Genel Kurul 2 Temmuz'da gerçekleşecek
BTM’de goller yağmur gibi
Lefke’de Genel Kurul 2 Temmuz’da