Voleybolda transfer dönemi sonlandı

KKTC Voleybol Federasyonu’nun daha önceden belirlediği transfer sezonu bugün tamamlandı.

KKTC Voleybol Federasyonu’nun daha önceden belirlediği transfer sezonu bugün tamamlandı.

Transfer döneminde 7 voleybolcu bonservisli olarak başka takıma transfer gerçekleştirdi.

Haluk Çakar TVF Lisesi’nden DAÜ’ye, Oktay Yeşilırmak Karpaz Gate Marina’dan Doğu Akdeniz Üniversitesi’ne, Naz Önder, Maraş Birlik Dayanışma Derneği’nden DAÜ’ye, İsmail Arcan Karpaz Gate Marina’dan Vakıflar’a, Salim Eray DAÜ’den Vakıflar’a, Maxim Kuzmin Gazimağusa Belediyesi Çamlıkspor’dan MSA’ya, Nesil Yıkıcı Karpaz Gate Marina’dan Vakıflar’a aktarma işlemlerini gerçekleştirdiler.

VOLEYBOL Haberleri

Voleybolun keyfini şenlikte çıkardılar
DAÜ, Antalya’da adını son 16’ya yazdırdı
Şampiyon Melekler Plaj Voleybolu Ligi kayıtları devam ediyor
Türkiye’de hedef dörtlü final
Sezgin Şeren’den önemli başarı: Milli takım kadrosuna seçildi