Ankara'da olimpiyat hazırlık merkezinde başlayan olan Türkiye Şampiyonası 2 Aralık’ta sona erecek. KKTC Badminton Federasyonu tarafından düzenlenen turnuvada başarılı olan sporcuların yer aldığı kafilede ülkemizi tek bayan ve çift bayanlarda Nehir M. Deniz, tek erkek ve çift erkeklerde Marko D. Lesinger ile Erol Akbulut, tek bayan ve karışık çiftler kategorisinde Dudu D. Demir ve tek erkekler ve karışık çiftler kategorisinde ise Mert T. Zabit temsil edecekler.
BADMİNTON Haberleri
Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı