Süper Lig’de 59 yıl sonra bir ilk

Spor Toto Süper Lig'e yükselen son takım belli oldu. Perşembe günü Play-off finalinde Royal Hastanesi Bandırmaspor'u 2-1 mağlup eden İstanbulspor Süper Lig vizesini aldı.

İstanbulspor, 2004-05 sezonundan bu yana ilk kez Süper Lig'e yükselirken; 1963-64’ten bu yana ilk kez en üst ligde sekiz İstanbul takımı mücadele edecek. Yeni sezonda Türkiye Süper Lig’de yer alacak İstanbul takımları şöyle: Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe, Medipol Başakşehir, Kasımpaşa, Fatih Karagümrük, Ümraniyespor, İstanbulspor.

TÜRKİYE Haberleri

TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı
Vedat Muriqi, Fenerbahçe'de
Fenerbahçe'de yeniden İsmail Kartal dönemi
Fenerbahçe, Gornik Zabrze ile eşleşti
Beşiktaş, teknik direktör Italiano ile 2 yıllık sözleşme imzaladı