Spor ve sağlık konuşuldu

TED Yaz Okulu’nda Spor ve Sağlıklı Yaşamı konu alan 2 seminer düzenlendi.

Okul Kültür Merkezi’nde geçtiğimiz hafta yer alan, yaz okulu öğrencileri ve ailelerin ilgiyle izledikleri seminerlerin açılış etkinliğinde Direktör Levent Devrim Üstün ve İdari ve Mali İşler Yöneticisi Feyza Aklar yaz okulunun çalışma programı ve genel hedefleri üzerine kısa birer konuşma yaptılar. Konuşmaların ardından DAÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi’nden Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü Araştırma Görevlisi Fzt. Cemaliye Hürer “Fiziksel Aktivite ve Sağlıklı Yaşam’ın önemini anlattı. Etkinlik, DAÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi’nden Beslenme ve Diyetetik Bölümü Araştırma Görevlisi Uzm. Dyt. Nazife Hürer “Okul Çağı Döneminde Yeterli ve Dengeli Beslenmenin Önemi”ni konu alan semineri ile tamamlandı.

DİĞER Haberleri

Aysel ve Hasan’ın mutlu günü
Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı