Spor Dairesi yeni adresine taşınıyor

Spor Dairesi Müdürlüğü, Gençlik Dairesi ve Piyangolar Birimi, tadilat çalışmaları tamamlanan eski KTHY Binası’na taşınmaya başladı.

Daireden yapılan açıklamaya göre taşınma işlemlerinin iki gün süreceği ve bu sürede oluşabilecek aksaklıklardan ötürü anlayış beklendiği ifade edildi. Bu süre zarfında telefon veya işlemlerde aksama ve gecikmelerin oluşabileceği belirtilirken, taşınma işlemlerinin tamamlanmasının ardından Spor Dairesi, Gençlik Dairesi ve Piyangolar Birimi, tam randımanlı olarak işlemlerine kaldığı yerden devam edeceği de ifade edildi.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı