Sezgin’den bir madalya daha

KKTC Atletizm Federasyonu atletlerinden Sezgin Şeren, Eskişehir’de düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda uzun atlama branşında Türkiye ikincisi oldu.

Sezgin böylelikle ilk gün 60 metre branşındaki Türkiye üçüncülüğüne, uzun atlamada Türkiye ikinciliği ekleyerek gururlandırdı.

Şampiyonanın üçüncü ve son gününde uzun atlama branşında yarışan Sezgin, 5.11’lik derecesi ile Türkiye ikinciliğine uzandı. Düzenlenen törenle Sezgin’e madalyasını KKTC Atletizm Federasyonu yönetim kurulu üyesi ve babası Cenk Şeren takdim ederken, antrenörü Suzan İçen de podyumda yer alarak sporcusunun başarısını paylaştı.

ATLETİZM Haberleri

Atletlerimiz Eskişehir’de parladı
Mert ve Arda finale yükseldi
Eskişehir'de gurur günü
Atletler Eskişehir’de madalya arayacak
Sakallı: Büyük gurur yaşadık