Sezgin, Türkiye üçüncülüğüne koştu

Türkiye Atletizm Federasyonu tarafından Eskişehir’de düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nın ilk gününde güzel bir başarı geldi.

KKTC Atletizm Federasyonu atletlerinden Sezgin Şeren, 60 metre branşında Türkiye üçüncüsü oldu.

Sezgin, seçme serisinde elde ettiği 8.37’lik derece ile finalde yarışmaya hak kazandı. Finalde 8.18’lik derece elde eden Sezgin, Türkiye üçüncüsü oldu.

Düzenlenen törende Sezgin’e madalyasını Hüseyin Eğitmen takdim ederken, antrenörü Suzan İçen de podyumda yer alarak sporcusunun başarısını paylaştı.

ATLETİZM Haberleri

Atletlerimiz Eskişehir’de parladı
Mert ve Arda finale yükseldi
Eskişehir'de gurur günü
Atletler Eskişehir’de madalya arayacak
Sakallı: Büyük gurur yaşadık