Ülkemizin ve YDÜ’nün başarılı badmintoncuları Seymen G. Deniz ve Eren Özuyanık Ankara Olimpiyat Hazırlık Merkezinde düzenlenen Uluslararası Gençler Şampiyonası’na katıldı. Seymen Deniz tek erkekler kategorisinde; Eren Özuyanık ise tek kızlar kategorisinde mücadele etti. İki sporcumuz karışık çiftler kategorisinde tur atlayarak puanlarını artırırken, Eren Özuyanık tek kızlarda da puanını artırmayı başardı.
BADMİNTON Haberleri
Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı