Selçuk Özkurt İstanbul’a gitti

GAÜ Çetinkaya’da antrenmanlara çıkan tecrübeli file bekçisi Selçuk Özkurt adadan ayrıldı.

Hüseyin Ay

GAÜ Çetinkaya’da hafta başında ülkemize davet edilen ve antrenmanlara çıkan Selçuk Özkurt geçtiğimiz akşam İstanbul’a geri döndü. GAÜ Çetinkaya Başkanı Asım Vehbi ile görüşüp kulübe gelmek istediğini belirten, şartların gerçekleşmesi durumunda GAÜ Çetinkaya için elinden geleni yapacağını söyleyen Kıbrıslı Türk kaleci, Başkan Asım Vehbi’den haber beklediğini ifade etti.

FUTBOL Haberleri

Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor
Babacar Doğan Türk Birliği'nde
“Sakallı yeniden ailemizin parçası”