Sapsızoğlu, Tek ile görüştü

Cimnastik Federasyonu başkanı Hasan Sapsızoğlu ile yönetim kurulu üyesi Basri Aydoğan, Spor Dairesi müdürü Fuat Tek’e ziyarette bulundular.

Federasyondan ziyaret ile ilgili olarak yapılan açıklama şöyle:

“Spor Dairesi müdürü Fuat Tek’e hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Geçmişten günümüze Cimnastik Federasyonumuzun, nereden, hangi zorluklarla nerelere geldiğini kendisine aktardık.

Bundan sonraki süreçteki hedeflerimizi de aktarma fırsatı bulduğumuz görüşme, verimli bir görüşme oldu. Fuat Tek’e bizlere göstermiş olduğu ilgi ve alakadan ötürü cimnastik ailemiz adına çok teşekkür ederiz.”

CİMNASTİK Haberleri

Olimpiyat hedefi cimnastikçilere, olimpizm ödülü
Lefkoşa Cimnastik Kulübü cimnastikçileri, İzmir’de kampta
Ömer Gültekin’den cimnastiğe ilgi ve katkı
Cimnastikçiler, Oktay–Ülgen Erülkü anısına yarıştı
“150 sporcudan 7 bin sporcuya ulaştık”