Sapsızoğlu: “Evde cimnastik yapan çocukları kutlarım”

KKTC Cimnastik Federasyonu başkanı Hasan Sapsızoğlu, Coronavirus (COVID 19) salgın tehlikesi nedeniyle uygulanan kısmi sokağa çıkma yasağı sonrasında evlerinde çalışmalarını sürdüren sporcular ve genel durumla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

KKTC Cimnastik Federasyonu başkanı Hasan Sapsızoğlu, Coronavirus (COVID 19) salgın tehlikesi nedeniyle uygulanan kısmi sokağa çıkma yasağı sonrasında evlerinde çalışmalarını sürdüren sporcular ve genel durumla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Hasan Sapsızoğlu’nun değerlendirmeleri şöyle:

“İçinden geçtiğimiz bu zor süreçten bir an önce hep birlikte el ele verip kurtulacağız. Bu süreç bize gösteriyor ki sağlıklı nesiller yetiştirmek için spor şarttır.

Bu spor alışkanlığını da cimnastikle kazanabiliriz. Cimnastik ailesi olarak bizler 3 yaşından başlayarak çocuklarımızı sağlıklı bir birey yetiştirme anlamında hayata hazırlıyoruz.
Cimnastik Federasyonu olarak üzerimize düşen sorumluluğun farkındayız. Bundan sonraki süreçte ne yapacağımızı da biliyoruz. Bu süreçte çağrılarımıza kulak verip evinde kalıp cimnastik yapan çocuklarımızı kutluyoruz."

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı