Şampiyon sahaya indi

K-Pet Süper Lig'in son şampiyonu Mağusa Türk Gücü yeni sezonun ilk saha çalışmasını Canbulat Stadı'nda yaptı.

K-Pet Süper Lig'in son şampiyonu Mağusa Türk Gücü yeni sezonun ilk saha çalışmasını gerçekleştirdi. Sarı yeşilli ekip bir süre önce başladığı salon çalışmalarının ardından Canbulat Stadı'nda ilk çalışmasını Teknik Direktör Ali Oraloğlu nezaretinde yaptı. Sezona Süper Kupa mücadelesi ile başlayacak olan Mağusa Türk Gücü'nde yeni transfer Ünal Kaya da çalışmada yer alırken hedef yine Süper Lig şampiyonluğu olarak belirlendi. 

İlk saha çalışmasında ise yabancı oyuncular yer almadı. 

FUTBOL Haberleri

KTFF’de olağan Genel Kurul yarın
Yenicami'de Emre Perçinci dönemi
Karşıyaka'da Olağan Genel Kurul 2 Temmuz'da gerçekleşecek
BTM’de goller yağmur gibi
Lefke’de Genel Kurul 2 Temmuz’da