Şampiyon sahaya indi

K-Pet Süper Lig’in son şampiyonu Yenicami, yeni sezonun ilk saha çalışmasını gerçekleştirdi.

K-Pet Süper Lig’in son şampiyonu Yenicami, yeni sezonun ilk saha çalışmasını dün Yusuf Kaptan Sahası’nda gerçekleştirdi.

İzinli oyuncuların yer almadığı çalışmada yeni transferlerin bazıları ve denenmeye alınan yabancı oyuncular da yer aldı. Türkiye'de denene Ahmet Sivri'nin de katılığı çalışmada ayrıca yine Türkiye'ye denenmeye gitmesi muhtemel Ünal Kaya ve Mehmet Altın da takımla birlikte çalıştı. Biri bu ay yurt içinde, diğeri Ağustos ayında Kartepe'de iki kamp yapacak olan Yenicami'de teknik direktör Sedat Devecioğlu, son şampiyon olmanın üzerlerinde baskı yaratmadığını belirtti. Devecioğlu “Takımıma güveniyorum. Yenicami’de hedef her zaman şampiyonluk, tüm kulvarlarda da kupadır. Bundan başka birşey düşünülemez” ifadelerini kullandı.

FUTBOL Haberleri

Özekmekçi Gaziveren'de devam edecek
Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
“Sözümüzü tuttuk, mucizeyi gerçekleştirdik”