Şampiyon Melekler anısına oynadılar

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde bu yıl 2.’si düzenlenen Şampiyon Melekler Voleybol Kupası tamamlandı.

İlkokullar kategorisinde düzenlenen şampiyona bugün sona erdi. Mağusa Arena’da düzenlenen organizasyonda erkeklerde Erenköy İlkokulu, kızlarda Polatpaşa İlkokulu birinci oldu. Müsabakaların tamamlanmasının ardından düzenlenen törenle dereceye giren takımlara ödülleri yetkililer tarafından takdim edildi.

 

Erkekler

1. Erenköy İlkokulu

2. Şehit Salih Terzi İlkokulu

3. Polatpaşa İlkokulu

 

Kızlar

1. Polatpaşa İlkokulu

2. Erenköy İlkokulu

3. Şehit Hüseyin Akil İlkokulu

VOLEYBOL Haberleri

Voleybolun keyfini şenlikte çıkardılar
DAÜ, Antalya’da adını son 16’ya yazdırdı
Şampiyon Melekler Plaj Voleybolu Ligi kayıtları devam ediyor
Türkiye’de hedef dörtlü final
Sezgin Şeren’den önemli başarı: Milli takım kadrosuna seçildi