Peter: “İyi oynadık ve kazandık”

MTG'de Yenicami maçının yıldızı değerlendirmelerde bulundu.

K-Pet Süper Lig ekiplerinden Mağusa Türk Gücü forması giyen Ebimobowei Peter, geçtiğimiz hafta Yenicami karşısında kaydettiği üç golden sonra memnun olduğunu belirtti. “Yenicami maçında bütün planlarımızı galibiyet için yapmıştık” diyen Peter, “Sahada her şey güzeldi. İyi oynadık ve kazandık” dedi. Takımı MTG’nin şu ana kadar iyi gittiğini belirten golcü oyuncu, “Her hafta rakiplerimize karşı değişik taktiklerle hazırlanıyoruz. Arkadaşlarımla şu anda çok iyi bir uyum içerisindeyiz” ifadelerini kullandı. Yarın oynayacakları Doğan Türk Birliği maçı ile ilgili açıklama yapmak istemeyen Peter, “Neler olacak, maçta göreceğiz” şeklinde kullandı.

FUTBOL Haberleri

“Sözümüzü tuttuk, mucizeyi gerçekleştirdik”
Kaymaklı’da yeni görevlendirmeler
Salih Işık, Gençlik Gücü'nde Altyapı Koordinatörü oldu
KTFF’de olağan Genel Kurul yarın
Yenicami'de Emre Perçinci dönemi