Pandemide beslenme konuşulacak

Kıbrıs Türk Spor Yazarları Derneği (KTSYD), dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan Covid-19 salgını çerçevesinde pandemide beslenmeye yönelik seminer düzenliyor.

Online olarak yapılacak seminer 15 Nisan 2021 tarihinde saat 19.00’da başlayacak.

Uzman Diyetisyen Selen Teksoy Tamel tarafından yapılacak sunumla pandemi döneminde nasıl beslenilmesi gerektiği ile ilgili sorular yanıtlanacak.

Google Meet üzerinden yapılacak olan seminere katılım ile ilgili linkin seminer günü üyelerle paylaşılacak.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı