“Oyuncu karantinada, takım izole”

Gençlik Gücü, hentbol takımından bir oyuncunun Covid-19 testinin pozitif çıkması sonrası açıklama yaptı

Gençlik Gücü, hentbol takımından bir oyuncunun Covid-19 testinin pozitif çıkması ile ilgili açıklama yaptı. KTSYD Kupası öncesi yapılan testlerde bir oyuncunun pozitif, takımın kalanının negatif olduğu duyuruldu. Bu çerçevede oyuncunun tedavi protokolü ve karantina sürecinin başladığı, takımın kalanının ikinci teste kadar izole olduğu belirtildi.

Yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

“Gençlik Gücü Hentbol Takımımız oyuncuları, teknik heyetimiz, sağlık ve idari kadrolardaki çalışanlarımız için KKTC Hentbol Federasyonu sponsor ve katkılarıyla Kıbrıs Türk Spor Yazarları Derneği Kupa organizasyonu için dün (16 Aralık 2020) yapılan Covid 19 PCR testleri sonuçlanmış ve 1 oyuncumuzun testi pozitif, diğer oyuncularımızın testi ise Negatif çıkmıştır. Oyuncumuzun tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır. Negatif çıkan oyuncularımızın ise sağlık bakanlığının direktifi doğrultusunda 2. teste kadar günlük iş ve sosyal yaşamımızdan korunarak ve koruyarak devam ettireceğimizi ve evlerimizden çıkmayarak izole edileceğimizi kamuoyuna saygı ile duyurulur.”

HENTBOL Haberleri

Tolga Kınacı Plaj Hentbol Turnuvası ikinci kez düzenleniyor
Atahan Akçam Beşiktaş’ta
Temel ve Günay, Türkiye U16 Milli Takım kampında
Akçam, Türkiye U18 Milli Takımı’nda
Özgün Atakan U14 Ligi’nde geleceğin yıldızları parladı