Olimpiyat hedefi cimnastikçilere, olimpizm ödülü

KKTC Milli Olimpiyat Komitesi tarafından Dünya Olimpizm Günü kapsamında Grand Pasha Otel’de düzenlenen ödül gecesinde, yıl içerisinde branşlarında üstün başarı gösteren sporcular, antrenörler, spor yöneticileri ve takımlar ödüllendirildi.

KKTC Milli Olimpiyat Komitesi tarafından Dünya Olimpizm Günü kapsamında Grand Pasha Otel’de düzenlenen ödül gecesinde, yıl içerisinde branşlarında üstün başarı gösteren sporcular, antrenörler, spor yöneticileri ve takımlar ödüllendirildi.

Gecede KKTC Cimnastik Federasyonu’nun 2032 Olimpiyatlarına gönderme hedefiyle yetiştirdiği 3 sporcusu Nida Toko, Elif Altındağ ve Aslı Aslı’ya ödül verildi. Nida Toko, Elif Altındağ ve Aslı Aslı’ya ödül töreninde KKTC Cimnastik Federasyonu başkanı Hasan Sapsızoğlu ile yönetim kurulu üyeleri de eşlik etti

CİMNASTİK Haberleri

Lefkoşa Cimnastik Kulübü cimnastikçileri, İzmir’de kampta
Ömer Gültekin’den cimnastiğe ilgi ve katkı
Cimnastikçiler, Oktay–Ülgen Erülkü anısına yarıştı
“150 sporcudan 7 bin sporcuya ulaştık”
Cimnastikte şölen coşkusu