Nehir ve Salih uluslararası turnuvalara katılacak

Badminton Federasyonu’na bağlı başarılı sporculardan, Yakın Doğu Koleji okul takımında da oynayan Nehir M. Deniz ve Salih D. Öztürk Türkiye Milli Takımı ile uluslararası turnuvalara katılma hakkı elde etti.

31 Temmuz 2021 tarihinde Ankara'ya gidecek olan sporcular, 1-8 Ağustos tarihleri arasında Olimpiyat Hazırlık Merkezi'nde düzenlenecek olan U15 ve U17 International Open Junior Badminton şampiyonasına katılacaklar. Antrenör Savaş Dursun nezaretinde hazırlıklarını sürdüren sporculara Yakın Doğu Üniversitesi ve Badminton Federasyonu yaptıkları açıklamalarla başarılar diledi.

BADMİNTON Haberleri

Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı