Yenicami’den kaleci Ozan Moroğlu’nu bonservisli olarak kadrosuna katan sarı lacivertli ekibin devam eden transfer çalışmaları çerçevesinde kadrosuna katmak istediği bir diğer oyuncunun ise Çetinkaya’dan Mustafa Kemal Atlar olduğu öğrenildi. Geçtiğimiz yıl Çetinkaya’nın şampiyon olarak Süper Lig’e yükselmesinde pay sahibi isimlerden olan futbolcunun transferi için tarafların görüşmeleri sürdürdüğü bilgisi edinildi. Mustafa Kemal Altar, Çetinkaya adına skora 4 gollük katkı yapmıştı.
FUTBOL Haberleri
Küçük Kaymaklı'da Özgü Bayraktar dönemi
BTM 2. Ligi’nde 7. hafta programı
Mormenekşe’de Genel Kurul 30 Haziran’da
Çetinkaya’da Tatar dönemi sona eriyor
Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de