Milan, Cüneyt Çakır'ı UEFA'ya şikayet etti

Şampiyonlar Ligi B Grubu ikinci maçında sahasında Atletico Madrid'e yenilen Milan, maçın hakemi Cüneyt Çakır'ı UEFA'ya şikayet etti.

Uzun yıllar sonra Şampiyonlar Ligi'ne dönen Milan ilk iç saha maçında Atletico Madrid'i konuk etti. İtalyanlar zorlu rakibi karşısında 20. dakikada Leao ile öne geçse de maçtan 2-1 yenik ayrıldı.

Karşılaşmanın 29. dakikasında ise Milan oyuncusu Kessie, Cüneyt Çakır tarafından oyundan atıldı. Yenilginin ardından İtalyan takımının çalıştırıcısı Pioli, hakem için, “Yalnızca kırmızı kartta veya penaltıda değil, birçok pozisyonda; hakemin yorumunu gerektiren pozisyonlar sürekli rakibin lehine verildi.” yorumunda bulundu.

Bugün ise La Gazetta Dello SportMilan'ın Cüneyt Çakır'ı UEFA'ya şikayet ettiğini yazdı.

 

İki maçta da kayıp

Şampiyonlar Ligi'nin ilk grup maçında deplasmanda Liverpool ile karşılaşan Milan, 2-1 öne geçmesine rağmen İngiliz devine dramatik şekilde 3-2 kaybetmişti.

Kırmızı-siyahlı kulüp, Liverpool'un ardından Atletico Madrid'e de yenilerek grubunda henüz puanla tanışamadı.

AVRUPA Haberleri

Real Madrid’de Perez yeniden başkan
Liverpool'da bir dönem sona erdi
Şampiyonlar Ligi'nde final zamanı
UEFA Konferans Ligi'nde şampiyon Crystal Palace oldu
İngiltere'de sezonun en iyi teknik direktörü Mikel Arteta