Mehmet Ersoy anıldı

Kıbrıs Türk Futbol Hakemler ve Gözlemciler Derneği, uzun yıllar futbol hakemliği ve gözlemcilik yapmış Mehmet Ersoy’u 15. ölüm yıldönümünde kabri başında andı.

Kıbrıs Türk sporuna ve futboluna uzun yıllar hizmet eden merhum Mehmet Ersoy’un Lefkoşa Mezarlığı’ndaki kabri başındaki törende, Dernek Başkanı Niyazi Nizam ve Mehmet Ersoy’un eşi Gülçin Ersoy’un konuşmalarında, anma etkinliğinin bundan sonraki yıllarda da devam edeceğinin altını çizdi. Antrenörler Derneği Başkanı Süleyman Göktaş ve Mehmet Ersoy’la birlikte maçlara çıkan Alper Aligüllü de aktardıkları anılarla Ersoy’u anlattı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı