Levent Spor’dan ikide iki: 72-57

Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından Kütahya’da organize edilen U16 Kızlar Türkiye Şampiyonası’nda yer alan Levent Spor, ikinci maçından da galibiyetle ayrıldı.

Grubundaki ikinci maçında Eskişehir Çağdaş Kolejliler ile karşılaşan temsilcimiz, mücadeleyi 72-57 galibiyetle noktaladı. Levent Spor galibiyete 18-16, 34-30, 57-40 ve 72-57’lik periyotlarla ulaştı. Temsilcimiz yarın grubundaki son maçında kendisi gibi ilk iki maçını kazanan Galatasaray ile liderlik için mücadele edecek. Maç saat 15.30’da başlayacak.

A GRUBU                   M        G         M        AV       P

1. Levent Spor            2          2          0          51        4

2. Galatasaray            2          2          0          27        4

3. İzmir Ege Gelişim   2          0          2          -38       2

4. Eskişehir Ç. G.        2          0          2          -40       2

BASKETBOL Haberleri

Near East Bank 1. Basketbol 3x3 Turnuvası tamamlandı
U16 Ligi’nde şampiyon Yakın Doğu
Levent U14 Kızlar Ligi’nde şampiyonluğa ulaştı
U14 Ligi’nde Levent Spor şampiyon
Levent, final serisine farklı başladı