Ziyarette sponsorluk yasasının yeniden ele alınması ve bu konuda atılması gereken adımlar irdelenirken, bu konunun ivedilikle çözümü için fikir birliğine varıldı. Ziyarette ayrıca devlet katkılarının geleceği konusu ve atılması gereken adımlar da görüşülürken, Futbol Kulüpleri Birliği Başkanı Arslan Bıçaklı, kulüplerin yaşadığı diğer sıkıntıları da daire müdürü Alkan Değirmencioğlu’na aktardı. Bu arada devletin her yıl kulüplere verdiği katkı payının ilk diliminin de bu hafta içerisinde ödeneceği açıklandı.
DİĞER Haberleri
Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı