Eskişehir’de düzenlenen 2009 doğumlular turnuvasında mücadele ederek başarılı sonuçlar elde eden Yenicami Akademi Takımı, Galabalık Restoran’da düzenlenen yemekte onurlandırıldı. Yenicami başkan ve yönetimi organize edilen yemekte çocuklara katılım belgelerini takdim etti.
FUTBOL Haberleri
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
“Sözümüzü tuttuk, mucizeyi gerçekleştirdik”
Kaymaklı’da yeni görevlendirmeler
Salih Işık, Gençlik Gücü'nde Altyapı Koordinatörü oldu