KKTC Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe’yi ziyaret etti

KKTC Fenerbahçeliler Derneği, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne ziyaret gerçekleştirdi.

Kulüp binasında gerçekleşen ziyaretle ilgili olarak dernek şu açıklamayı yaptı:

 

“KKTC Fenerbahçeliler Derneği Yönetim Kurulu tarafından, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Sayın Sadettin Saran, Şube ve Dernekler ile Taraftar İlişkilerinden Sorumlu Yönetici Sayın Ertuğrul Eren Ergen, Derneklerden Sorumlu Müdür Cem Yetiş ve Adil Yazıcıoğlu kulüp binasında ziyaret edildi.

Ziyaret kapsamında, camiaya olan bağlılık ve Kuzey Kıbrıs’taki üye ile taraftarların güçlü desteği bir kez daha vurgulandı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, dernek faaliyetleri, gelecek dönem planları ve iş birliği imkanları üzerine verimli bir değerlendirme yapıldı.

Ziyaretin sonunda, KKTC’ye özgü hediyeler takdim edilerek bu anlamlı buluşma güzel bir hatıra ile taçlandırıldı.”

DİĞER Haberleri

Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı
Kamalı: “Tüm odağımız, düzenleyeceğimiz ödül töreni”
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor