Kızlarımız Türkiye dördüncüsü

KKTC Atletizm Federasyonu, 4x200 metre kız takımı Bursa’da Türkiye dördüncüsü olarak gururlandırdı.

KKTC Atletizm Federasyonu, 4x200 metre kız takımı Bursa’da Türkiye dördüncüsü olarak gururlandırdı.

Özcan Kutlu U14 Türkiye Salon Atletizm Şampiyonası’nın son gününde gerçekleştirilen yarışta Lavin Terzioğlu, Azra Avcı, Beren Orundalı ve Melisa Sadıkoğlu’ndan oluşan 4x200 metre takımı elde ettiği 1:56.86’lık derece ile Türkiye dördüncüsü olma başarısı gösterdi.

Son günde elde edilen başarı kafilede büyük memnuniyet yarattı. Yarışların tamamlanması ile birlikte kafile pazartesi günü adaya dönecek.

ATLETİZM Haberleri

Atletler Eskişehir’de madalya arayacak
Sakallı: Büyük gurur yaşadık
Ege’den Türkiye şampiyonluğu
Doran, 1000 metrede Türkiye beşincisi
Azra, Türkiye ikinciliğine atladı