Kaygısız: “Mutluyum”

Yeni sezon için kulübü Gençlik Gücü ile anlaşma sağlayan Mehmet Kaygısız mutlu olduğunu ifade etti.

K-Pet Süper Lig ekiplerinden Gençlik Gücü, savunma oyuncusu Mehmet Kaygısız ile yeni sezon için anlaşma sağladı.

Uzun yıllar Küçük Kaymaklı’da oynadıktan sonra geçtiğimiz yıl serbest transfer hakkı ile Gençlik Gücü’ne transfer olan Kaygısız, yeni sezon öncesi kulübü ile yaptığı görüşme sonrası yeni sezon için anlaşma sağlayarak el sıkıştı.

Gençlik Gücü ile anlaştığı için mutlu olduğunu belirten Kaygısız, geride bıraktığımız sezon hedeflerinin Play-out oynamamak olduğunu ve bunu başardıklarını belirterek, yeni sezonda ilk sekiz içerisinde yer almalarının kendileri adına iyi olacağını ifade etti.

FUTBOL Haberleri

Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de
Ahmet Sivri'nin yeni adresi Sebatspor
Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor