İlk gün tur atladılar

Ankara’da düzenlenen Uluslararası U17 Junior Badminton Şampiyonası’na katılan ülkemiz sporcuları Seymen G. Deniz ve Eren Özuyanık, organizasyonun ilk gününde tur atladılar.

Geçtiğimiz hafta Badminton Federasyonu tarafından özel ödüle layık görülen Deniz ve Özuyanık, 20 Eylül’de Ankara Olimpiyat Hazırlık Merkezi’nde başlayan şampiyonada puanlarını arttırmaya çalışacaklar. Sporcular ikinci gün son 16’ya kalma maçına çıkacaklar.

BADMİNTON Haberleri

Lefkoşa Badminton Open 2026 tamamlandı
Badmintonda antrenörlük kursu başladı
Nehir Deniz, Bulgaristan'da yarıştı
Nehir Deniz, Lokeren'de Şampiyon
Potent Spor Kulübü, Adana’da madalyaları topladı