Geride bıraktığımız sezon Birinci Lig’den K-Pet Süper Lig’e terfi eden Gönyeli, 2018-2019 sezonunun ilk saha çalışmasını yaptı. Kırmızı beyazlılar ilk çalışmasını Göçmenköy Stadı’nda gerçekleştirdi. Teknik direktör Emre Perçinci ve teknik heyet nezaretinde gerçekleştirilen ilk çalışmayı kulüp başkanı Mustafa Arabacıoğlu da yakından takip etti.
FUTBOL Haberleri
Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de
Ahmet Sivri'nin yeni adresi Sebatspor
Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor