Golf Federasyon Takımı Silivri'de...

KKTC Golf Federasyonu Golf Takımı, Klassis Golf Kulübü ile karşılaşmalar yapmak için  İstanbul'a gitti.

KKTC Golf Federasyonu Golf Takımı, Klassis Golf Kulübü ile karşılaşmalar yapmak için  İstanbul'a gitti. Federasyon Başkanı Dr. Hasan Öztoprak Başkanlığındaki kafilede 17 kişi bulunuyor. 16 kişilik takımlar halinde 3 gün oynanacak oyunlarda 2 gün farklı formatlarda çiftli maçlar, 1 gün de tekli maçlar yer alacak. Bu yılın ilk raundu Mart 2017'de Korineum Golf Sahası'nda yapılan karşılaşmalar takımımızın 18,5-13,5 üstünlüğü ile sonuçlanmıştı. Başkan Öztoprak, "Önceki 2 yılda takımımız karşılaşmaları kazanmıştı. Bu yıl da 3. Galibiyeti elde edip kupayı muhafaza etmeyi hedefliyoruz" dedi.

 

DİĞER Haberleri

Aysel ve Hasan’ın mutlu günü
Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı