Gazioğlu Covid-19’a yakalandı

Kuzey Kıbrıs Tenis Federasyonu Başkanı Hasan Gazioğlu, Covid-19’a yakalandığını duyurdu.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Gazioğlu, antijen testinin negatif, PCR testinin pozitif çıktığını belirterek hastalığın çok yayıldığına vurgu yaparak dikkatli olun çağrısı yaptı.

Gazioğlu’nun paylaşımı şu şekilde:

 

“Sonunda Covid’e yakalandım. Nereden yakalandığımı az çok tahmin ettiğim için çok fazla temaslım yok. Dün ilk şüphelendiğim zaman antijen yaptım. Sonuç negatif çıktı. Aynı şekilde ailemden 3 kişi de daha belirti başladı, onlar da antijen yaptı ve negatif çıktılar. Ardından omicron varyantının antijende çıkmadığını duyduğum içi, 1 saat sonra PCR testi yaptım. PCR sonucum pozitif çıktı. Aynı şekilde diğer aile bireylerinin de PCR testleri pozitif çıktı. Antijenden emin olmayın. Negatif olsanız bile çevrenizi koruyun. Çok şükür 3 doz aşım tamam, herhangi bir semptomum yok. Hastalık çok yayıldı. Kendinize ve çevrenize dikkat edin.”

TENİS Haberleri

Teniste Senyör Cup heyecanı yaşandı
Senyör Cup’ta çekişmeli maçlar
Senyör Cup’ta zevkli karşılaşmalar
Bekir ve Toprak’tan Limasol’da final başarısı
Asım Aras Astan, ITF ve Tennis Europe haftasını ikincilikle tamamladı