Formayı giydi, antrenmana çıktı

Galatasaray'ın ara transfer döneminde kadrosuna kattığı Portekizli orta saha oyuncusu Gedson Fernandes, sarı-kırmızılı takımın formasını giydi, ilk antrenmanını yaptı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, yeni tip koronavirüs testi pozitif çıktığı için ara transfer döneminin son gününde ambulans uçakla Türkiye'ye getirilen genç futbolcunun karantina süresi tamamlandı.

Tüm testleri negatif çıkan Gedson Fernandes, bugün yapılan antrenmanın tamamında takımla birlikte çalıştı.

TÜRKİYE Haberleri

TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı
Vedat Muriqi, Fenerbahçe'de
Fenerbahçe'de yeniden İsmail Kartal dönemi
Fenerbahçe, Gornik Zabrze ile eşleşti
Beşiktaş, teknik direktör Italiano ile 2 yıllık sözleşme imzaladı