Fenerbahçe'de bir dönemin sonu

Sarı lacivertlilerde iki isim ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe, Edin Dzeko ve Dusan Tadic ile yolları ayırdığını duyurdu. Kulüp tarafından yapılan açıklamada "Her şey için teşekkürler" başlığı yer alırken, şu ifadelere yer verildi:

"İki sezondur Sarı Lacivert formamızı aidiyetle taşıyan takım kaptanlarımızdan Edin Dzeko ve Dusan Tadic'e armamıza bugüne kadarki tüm katkıları için teşekkür eder; kariyerlerinin yeni dönemlerinde sonsuz başarılar dileriz.
Sizin gibi efsaneleri çubuklu forma ile görmek gurur vericiydi…
Her şey için teşekkürler."

TÜRKİYE Haberleri

TFF, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı
Vedat Muriqi, Fenerbahçe'de
Fenerbahçe'de yeniden İsmail Kartal dönemi
Fenerbahçe, Gornik Zabrze ile eşleşti
Beşiktaş, teknik direktör Italiano ile 2 yıllık sözleşme imzaladı