En İyi 8’lerde Kezal ve Mehmet şampiyon

Masa Tenisinde Genç En İyi 8’ler şampiyonası, bugün federasyon salonunda gerçekleştirildi.

Seyir zevki yüksek ve çekişmeli karşılaşmalara sahne olan şampiyonayı kızlarda Kezal Akçatepe, erkeklerde Mehmet Deveci şampiyon olarak tamamladı. Şampiyona sonucunda dereceye giren sporcular şu şekilde;

 

Kızlar

1.Kezal Akçatepe (Girne Amerikan Üniversitesi)

2.Sude Köknel (Ferdi)

3.Sıla Harper (Girne Amerikan Üniversitesi)

4.Dilayda Tuğcan (Girne Amerikan Üniversitesi)

 

Erkekler

1.Mehmet Deveci (KKTC Kültür ve Dayanışma Derneği)

2.Burak Algül (Akdeniz Spor Birliği)

3.Baran Kantara (KKTC Kültür ve Dayanışma Derneği)

4.Ada Olgun (Yakın Doğu Üniversitesi)

MASA TENİSİ Haberleri

KTOEÖS - ÖYAK Karma Masa Tenisi Turnuvası tamamlandı
Masa tenisinde U15 En İyiler Turnuvası yapılacak
Masa tenisinde Bekiroğulları güven tazeledi
Veteranlar uluslararası turnuvada buluşuyor
Masa tenisçiler geleneksel turnuvada karşılaştı