Dünya Fenerbahçeliler Günü balo ile kutlandı

19.07 Dünya Fenerbahçeliler Günü, KKTC Fenerbahçeliler Derneği tarafından düzenlenen balo ile kutlandı.

Dernek yönetimi tarafından düzenlenen baloya, dernek üyeleri ve çok sayıda davetli katıldı.

Fenerbahçe marşları eşliğinde atkı ve bayrak şovlarıyla devam eden gecede hediye çekilişi yapılarak zengin hediyeler taraftarlar ile buluşturuldu.

Gece, pasta kesimi ve sarı-lacivert balonların şampiyonluk dilekleriyle gökyüzüne bırakılmasıyla son buldu.

DİĞER Haberleri

Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı
Kamalı: “Tüm odağımız, düzenleyeceğimiz ödül töreni”
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor