Sarı kırmızılı ekip sezonun ilk transferini gerçekleştirdi. Bu sezon BTM 1. Lig'den AKSA Birinci Lig'e yükselme başarısı gösteren Yenierenköy'den kadroya dahil edilen Malik Sercan Gök kendisini Yonpaş Dumlupınar futbolcusu yapan imzayı attı. Gök ve başkan Mehmet Evram anlaşmanın ardından sarı kırmızlı forma ile objektiflere birlikte poz verdiler.
FUTBOL Haberleri
Erhan Çınar yeniden Mormenekşe'de
Ahmet Sivri'nin yeni adresi Sebatspor
Doğan Türk Birliği'nde yol ayrımı
Gençler Birliği’nde Kılıç Ali Kahraman dönemi
Naci Talat Turnuvası başlıyor