Dopingle Mücadele Kurulu faaliyetlerine başladı

Spor Dairesi Müdürlüğü’nün girişimiyle uzun bir aranın ardından Dopingle Mücadele Kurulu yeniden faaliyetlerine başladı.

Spor Dairesi Müdürlüğü’nün girişimiyle uzun bir aranın ardından Dopingle Mücadele Kurulu yeniden faaliyetlerine başladı.

İlk toplantısını Spor Dairesi Müdürlüğü’nde gerçekleştiren kurulun başkan ve üyeleri, bağımsız statüdeki çalışmalarının yanında Spor Dairesi Müdürlüğü tarafından verilecek görevlerde de çalışmalar gerçekleştirecek. Spor Hekimi Nevzat Denerel’in başkanlık edeceği Dopingle Mücadele Kurulu’nda başkan yardımcılığını Spor Hekimi Hikmet Yücel yapacak. Emine Ömerağa, Sertaç Bozatlı ve Ahmet Pehlivan ise kurulun diğer üyeleri olarak görev yapacak.  

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı