Değirmenlik’te yeni dönem

Değirmenlik Spor Kulübü’nde Emirali Öztüccar başkanlık görevini Ahmet Erbay’a devretti

Hüseyin KIRAL

K-Pet Birinci Lig ekiplerinden Değirmenlik’te yeni başkan Ahmet Erbay oldu. Salı akşamı yapılan Olağan Genel Kurulda tek başkan adayı olan Erbay, üyelerin onayını alarak oybirliği ile Değirmenlik Spor Kulübü’nün yeni başkanı olarak görevi Emirali Öztüccar’dan devraldı. Genel kurulda mali rapor İrfan Verdil, faaliyet raporu ise Emirali Öztüccar tarafından okunup aklandı. Genel kurula ayrıca Değirmenlik Belediye Başkanı Ali Karavezirler de katıldı.

FUTBOL Haberleri

BTM 2. Ligi'nde günün sonuçları
Özekmekçi Gaziveren'de devam edecek
Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti