Birinci Lig ekiplerinden Değirmenlik’te yeni sezon kadrosunu oluşturma yönünde çalışmalar devam ediyor. Bu kapsamda iç transferde üç oyuncu ile anlaşma sağlandı. Rahmi Çelik, Şükrü Erdoğan ve Kağan Görneçli ile yapılan görüşmelerin ardından yeni sezon için el sıkışıldı. Değirmenlik bir süre önce Ümitcan Babahan ve Deniz Kibar ile de anlaşma sağlamıştı.
FUTBOL Haberleri
BTM 2. Ligi'nde günün sonuçları
Özekmekçi Gaziveren'de devam edecek
Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı
"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti