Değirmencioğlu'ndan sağduyuya davet

Spor Dairesi Müdürü Alkan Değirmencioğlu son dönemde sporda yaşanan şiddet olayları ile ilgili açıklama yaptı.

Spor Dairesi Müdürü Alkan Değirmencioğlu, son günlerde futbol sahalarında ve spor salonlarında müsabakalar esnasında çıkan olaylarla ilgili bir basın açıklaması yayınladı.

Değirmencioğlu: “Son günlerde futbol sahalarımızda ve spor salonlarımızda yaşanan şiddet olayları bizleri derinden üzmüştür. Spordaki fair-play ruhunun dışına çıkılmaması için tüm spor camiasını sağduyuya davet ediyor, saygılar sunuyorum.” dedi.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı