Cimnastikte yeni dönem

Cimnastik Federasyonunun olağanüstü genel kurulu Spor Dairesi Müdürlüğünde Cumartesi günü saat 10.00'da gerçekleştirildi.

Spor Dairesi müdürü Alkan Değirmencioğlu'nun Divan başkanı, Osman Erçiner ve Neval Çelebioğlu'nun divan sekreterliklerini yaptığı Cimnastik Federasyonunun olağanüstü genel kurulunda 2 başkan adayı, üye kulüplerden başkanlık için destek istedi.

Federasyona üye 7 kulübün de katıldığı olağanüstü genel kurulda aday olan Hasan Sapsızoğlu ile Mehmet Sporcuoğlu arasında yapılan seçimi Hasan Sapsızoğlu kazandı.

7 kulübün, 5 tanesinin oyunu alan Hasan Sapsızoğlu, Cimnastik Federasyonunun yeni başkanı olurken, Mehmet Sporcuoğlu 2 oy aldı.

DİĞER Haberleri

Özsoy: “Yerel yönetimlerin spora katkısı önemli”
KKTC MOK Ödülleri sahiplerini buldu
Ersan Karataş Spor Dairesi Müdürü oldu
CMC’de üç haftalık golf turnuvası serisi tamamlandı