Cimnastikte olimpiyat hedefi doğrultusunda çalışmalar sürüyor

KKTC Cimnastik Federasyonu’nda Hasan Sapsızoğlu başkanlığındaki yönetim kurulunun belirlediği, 2032 olimpiyatlarına sporcu gönderme hedefi doğrultusunda yapılan çalışmalar devam ediyor.

Federasyonun, her ay 5 günlüğüne Türkiye’ye kampa sporcu ve antrenör gönderme uygulaması sürüyor.

Kamp çalışmaları kapsamında federasyon antrenörleri Mustafa Erbulut ve Berk Aydoğan ile başarılı sporcular Nida Toko, Aslı Aslı ve Elvin Altındağ İstanbul’a gitti.

Nida Toko, Aslı Aslı ve Elvin Altındağ, Türkiye Cimnastik Federasyonu kampında antrenörleri Mustafa Erbulut ve Berk Aydoğan eşliğinde yoğun bir çalışma temposu içerisinde olacaklar.

CİMNASTİK Haberleri

Olimpiyat hedefi cimnastikçilere, olimpizm ödülü
Lefkoşa Cimnastik Kulübü cimnastikçileri, İzmir’de kampta
Ömer Gültekin’den cimnastiğe ilgi ve katkı
Cimnastikçiler, Oktay–Ülgen Erülkü anısına yarıştı
“150 sporcudan 7 bin sporcuya ulaştık”