Cihangir'de Aytaç Karevizirler dönemi başladı

Süper Lig ekiplerinden Cihangir'de Olağan Genel Kurul bugün gerçekleşti, kulübün yeni başkanı Aytaç Karavezirler oldu.

Süper Lig ekiplerinden Cihangir'de Olağan Genel Kurul bugün gerçekleşti, kulübün yeni başkanı Aytaç Karavezirler oldu.

Cihangir kulübünden yapılan açıklamada, başkanlığı Aytaç Karavezirler'e devreden Hüseyin Karavezirler'e teşekkür edildi. 

Cihangir Gençlik Spor Kulübü'nden yapılan açıklama şöyle: 

"Olağan Genel Kurulumuzda Aytaç Karavezirler oy birliğiyle kulüp başkanımız seçildi.

Kulübümüze altı yıl boyunca hizmet veren eski başkanımız Hüseyin Karavezirler’e emekleri için teşekkür eder, yeni yönetimimizin camiamıza hayırlı olmasını dileriz.

Birlik ve beraberlik içinde, daha güçlü yarınlara!"

FUTBOL Haberleri

"Spor Bakanlığı artık zorunluluktur"
KTFF Olağan Genel Kurulu gerçekleşti
“Sözümüzü tuttuk, mucizeyi gerçekleştirdik”
Kaymaklı’da yeni görevlendirmeler
Salih Işık, Gençlik Gücü'nde Altyapı Koordinatörü oldu